Garanti ve İade Şartları

Sibelarda.com.tr’de satılan ürünlerin tamamı üretici firmaların garantisi altındadır.

Garanti altında bulunan ürünlerin tamamında arıza veya garanti kapsamına giren her türlü sorun yaşanması durumunda müşteri bize başvurabilir.

Ürünlerin garanti koşulları her ürünün garanti belgesinde belirtildiği şekil ve şartlardadır.

İade Şartları;

İstisna :

Ürünlerimiz, özel sipariş üzerine ve talep eden kişilerin konu ile ilgili bilgilendirilmesini müteakip, ürün bedelinin tamamı veya %50’si ödenmek suretiyle, kişiye özel gönderim yapıldığından iade kabul edilmemektedir.

Ancak mücbir sebeblerden dolayı iade söz konusu olduğunda, ürün, kullanılmadan, kendi ambalajına koyulmak suretiyle, kargo ücreti müşteriye ait olmak üzere, tarafımızın onayı alınarak iade edilebilir.

Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır.

Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 3 (Üç) gün içerisinde ürünü hiç kullanmadan arızalanmış veya kutudan arızalı çıkmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün tarafımıza ulaştırıldıktan sonra, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisçe onaylanmalıdır.

Teknik servis arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumunun müsait olup olmadığını kontrol eder, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir.

Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir.

Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek, ilave donanımlarıyla beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir.

Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-BİZE ULAŞIM bedeli tarafımızca karşılanacak olup, TEKNİK SERVİSTEN- MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli tarafımızca yapılacağından, gönderinin anlaşmalı olduğumuz firma tarafından ulaştırılması halinde ürün teknik servisimizce kabul edilecektir. Aksi halde ürün müşteriye iade edilmek üzere lojistik firmasına geri verilecektir.

Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden 7 (yedi) günün ardından veya normal garanti sürecinde arızalanmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir.

Gönderilen ürünün kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisimizce onaylanmalıdır. Teknik servisimizce arızalı olduğu tespit edilen ürün; onarım veya değişim yapılmak üzere ulaştırılır.

Bu tip arıza durumunda, arızalı ürün tarafımıza faturası ile beraber gönderilmeli, arızalı ürün yanında herhangi bir aksesuar gönderilmemelidir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi minimum 10 (On) ila maksimum 30 (Otuz) gün sürebilmektir.

İade sürecimiz;

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iade ödemesi, alışveriş yapılan karta yapılmaktadır, başka bir karta veya nakit olarak iade yapılamamaktadır. Kredi kartlarına yapılan iadeler, Sibelarda.com.tr’nin talimatından sonra, bankaya bağlı olarak 1-3 hafta içerisinde kart hesabınıza geçmektedir.

Ürünün kutudan arızalı veya hasarlı olarak çıkması ile ilgili lütfen Garanti Şartları bölümüzü okuyunuz. Ürünün hasarsız ve kusursuz olarak müşterinin eline ulaşması ardından yapılan iadelerde MÜŞTERİDEN-BİZE kargo ücreti müşteri tarafından ödenmelidir. Bu durumda ürünün alıcı ödemeli olarak tarafımıza gönderilmesi halinda ürün kabul edilmeyecektir.

Ürün iade talebi ile elimize ulaşmasının ardından alışveriş yapılan kredi kartına, alışveriş sırasında kesin kargo ücreti haricindeki ürün tutarı iade edilecektir. Kargo dahil satışlar için tüm tutar iade edilecektir. İade tutarı, ancak alışverişin gerçekleştirildiği kredi kartına iade edilebilir. Farklı herhangi bir kredi kartına veya nakit olarak iade edilemez.

Sipariş İptali:

Siparişinizi kargolama sürecine girmeden önce müsteri hizmetlerimizden ya da info@sibelarda.com.tr adresine iptal yazısını içeren e-mail atabilirsiniz.

Nasıl iade edeceğim?

İade talebinizi info@sibelarda.com.tr adresine e-posta göndererek tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir.

Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte gelen iade formunu doldurarak ürünü kargo ile tarafımıza gönderiniz.

İade Kargo ücreti gönderen kişiye aittir. Karşı ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir. Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.